Zwroty i wymiany
Zwroty:
W przypadku zwrotu towaru w ciągu 14 dni gwarancji rozruchowej postępujemy następująco:
1. Pierwszą czynnością jest kontakt telefoniczny w celu zweryfikowania przyczyny zwrotu danego towaru i poinformowania, że taka sytuacja nastąpi, żeby nasza firma mogła się na to przygotować i odnotować, że taka paczka będzie do odebrania. Do każdego przypadku podchodzimy indywidualnie, stąd również nacisk na kontakt telefonicznym przed zwrotem. UWAGA ! W przypadku braku kontaktu telefonicznego, paczka zostanie nieodebrana i zwrócona do nadawcy.
2. Paczkę należy odesłać bez pobrania na wskazany adres. Gwarancja jest ważna tylko z dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT/VAT-Marża) i z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (wszystkie dokumenty znajdują się pod listem przewozowym w foliowej koszulce).
3. Weryfikujemy zawartości paczki i porównujemy część z dokumentacją fotograficzną i sprawdzamy czy plomby gwarancyjne nie zostały naruszone lub jest ich brak. Po pozytywnym rozpatrzeniu i zebraniu kompletnej dokumentacji, sprzedający zobowiązuje się na wymianę danej części na drugą. W przypadku gdy dana część nie znajduje się na stanie w magazynie, do zwrotu pieniędzy za samą część. Sprzedający zobowiązuje się odesłać pieniądze na konto w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki na numer konta oraz adres, który został podany w Oświadczeniu.
Więcej informacji w zakładce "Procedura reklamacji - GWARANCJA" oraz w "Regulamin".